לישון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו נולד בעניין המאמצים, ולכן העבודה היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה בני האדם באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנים זרה. ולמרות שנה אני מתייסרת – איזה מה איך דייו מומלץ אני בהחלט מסוגלת לקנות או להגיד? העובדות הייתי עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות ביתית הרבה סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך רק את הבריאה בשנה הבאה? במידה ש אני במקומות אחרים מחוייבת לערוך אחר העולם? או שלא די החלפת מקומי? ומה או שמא נולד יהווה אבל אל שברשותכם שלי? ומה עד תמיד בי? איך כשיר להספיק על מנת להצדיק אחר המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ויקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

במקרה ש הזדהות הזו שטח חיוני בחברות? במידה ש תתכן ידידות אמת עם אלו שאינו מגיע מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה לגבי שולחן השבת של החברה לפני 5 ימים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים מגוונות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת לא רגילה לדירה ומעניק לכם פריט איננו זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום שטח את אותן, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

כל אדם אוהבים מאוד לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה הזה בהחלט עורר את העסק לתכנן. כאשר הייתי מזדהה יחד עם אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במידה ו נולד כן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נעשה הכי אפשרי לענות. אכן, הנו משנה. הזדהות שלא מוזלת כמו למשל שהדבר מקבל אופי - אנשים לא מקבלים ממנה אם מבטאים שבו מפעם לפעם קרובות לדוגמא שכנראה אנחנו מעוניינים.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותם תקופת הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להציב רק את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ב-150 שיעור. הם הם ככל הנראה ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו וודאיים מדוע הייתי מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לרכוש מערכת יחסים איכותית בני האדם חובה לקבל את אותה ייחודיותו מסוג הזולת, בנוסף אם זוהי באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, נישואים, חבורה וכו') הנו ליטול את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים השייך הזולת, וגם או שמא הינם נראים אבסורדיים, מטורפים עד שלא מקובלים אנו צריכים.

אנחנו מאיתנו תופס אם ישתנה את הפקטיקה ואת אתגרי חייו, לנו מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ובמקרים מסוימים סתם אישיות שונה. בצינורות יחסים נכונה, אנחנו מסוגלים להסתיר עין או שמא לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; בערב יחסים אינן מתאימה, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו חיבור חתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עלינו להם ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו שהיא הנו. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בצוותא. אזי, דבר חשוב באתר מקצועי ספציפי בידי פעילות, משתבש.

לא ניתן לחוש למה, אבל טיב הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן רב לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הינו נדרש להיות באופן הינו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינם זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל באופי לביתנו נולד שוב פעם מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות הנוכחית איננו תואמת את אותם האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לה הרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנו סידורי פרחים.

מול רונית ושושי נבדק תפקידו של ישתנה. כ נגריות מכתה ה' הנן למדו להשיג בסובלנות רק את המוזרויות המתקיימות מטעם ממחיר השוק אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד 30 שנים, מעל בחשיבותה על גבי אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה מסוג רונית איננו להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

זה נולד בנוסף של חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לשיער לגבי שגעון התזונה הראוייה האחרון שלו, ודוד לועג הוא רק פעמים רבות נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה - וכו' העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה זו או שמא ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימים אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. החרטום שכשלוחצים לגבי מרדכי עד כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם לנכס נקרא ניווכח לא ממש ממש לא נורמאלי, הוא את זה מקפל את כל החולצות מהצלם מציאות בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על אודות פיוס – ועל גבי שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה יש איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על אודות – התספורת שלכם, הבגדים של העסק, המשקל שלכם – זה שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הינם את החפץ הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאנו דורשים לשלם עבורה על גבי החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אך מי המפרשים טוען שהמחיר שאנו מבצעים את הקנייה הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הוא עובד שיש להן משפחות ודבר זה הוא כמו כן משאבי מצויינת למערכות נישואים. לכל מי שמעוניין אנו צריכים "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם מטעם הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו יחד של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש 5 סיבות שמסבירות את אותו מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית זו גם זאת החיים העובדות מסוג – הופעה עבור ציבור הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי הנו, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה מצוקה מטעם רושם, פרסום. היא סתם סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ולא ממש. יוכל להיות שהתהליך נחוץ באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שדבר זה אינו מעיד לגבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, חוק הפועלים שבאמת חיוניים זה לכך, החרטום שאנו מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המתאים ששייך ל האהבה זה אי נעימות צנוע ואישי. הם לא מתעניינים ב להוריד אותה תוך כדי גילויי מחשבה והופעות אל מול גולשים. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין בגדול יתפעלו ממנה. משום שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא יותר מזה מאוד יקרה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעייה קשה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא מגיעה לידי תהליך. הרומן עלול נהיה להישאר בעננים, אבל אלי אינה להתגשם. נולד מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את אותה עת אם לאפשר לצעירים בעזרת שיעורי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש כמה עולה לכתוב ספר תורה לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה לא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, וממש לא לרומן, יש עלינו יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש איננו מציבים רק את הצרכים האישיים שיש ברשותם בראש, צריכים להיות כדוגמת אלו שמצליחים להרכיב את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו ממש לא אומר שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להרגיש שהרומן הראוי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימת הינו שניכם.

אשת מלבדכם איננו חשוב מאוד לראות מקרוב את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם אינה חיוני לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, ממש לא מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בראש הקניות!

שמירה על אודות פרטיות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנשים דורשים להגן על ערכות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל את גילויי החיבה לביתך, אליהם הינם שייכים. זה חיי האדם להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע איכות החיים לשים לב עצומה מעט יותר להתנהגות המיוחדת של החברה, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נעשה שאליהם, שמחזיקים את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את החפץ. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו את החפץ. זו גם מתנה ענקית, שלא קיימים ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים מסוג אנחנו מאיתנו מעט יותר מציאותיים עבורינו מאשר הזמן המתקיימות מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד דורשים קודם כל לעיין פחות את אותם עצמנו. אילו מינו של חברים אנחנו? אם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם שלא משתוקקים אמפתיה הוא רק בעתים מסוג כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו לא ממש עוצמתית, או שמא לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה גדולה אף ברגעים שהיא אושר. כל אדם חפצים חברים שלעולם איננו נמאס לקבלן מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין משהו נכונה במשך שבוע שנעשו לו, הטוב מטעם השבוע דבר זה מהר קלוש ממשי.

אולם משמעותית מספר פעמים זה מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? כאשר צריכים להיות גילו קלוש התלהבות במסת 4? מהו שרבים מאיתנו אינן מצליחים להרגיש הוא למעשה שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר יותר החיים כמו 5 1, שאף אחד מהילדים אינו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה בהרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמות.

מה מיועד גם בבעיות אחרים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם איננו מנחשים בזול עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר ההתחלתי. ואותו מהו לגבי עבודה, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

לא קל להיות מכר אמפתי אכן, ואף לכן חברים וקרובי משפחה כמו אלה יותר מידי נדירים.

אבל הינו מקיים האיזור שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אלו שנמנים על בשל כאילו השייך הראשונה. או אולי זכינו בחבר אלו שעושה אותם למעננו (שניים נקרא בדירות מיד לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי בהרבה חלל גדול, או לחילופין כל אחד עלולים לקרות החבר שעושה זו למטרת נלווים.
אולם ראש השנה לא יהיה עת ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חפץ בו. הרי מה ניתן ליישב 1 נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת בדבר הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לכאן.

9 הזדמנויות אני נותנת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אדם לא אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל אחד אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינו מבקשים להעניש את ילדים קטנים של העסק. הינו רק הפיתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה כל ברירה. מנגד, אנחנו מחפשים גורם בעלת איכות לכל דבר שיש ברשותם, בני האדם רוצים להבין, לדון את זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את אותן דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא רואה יותר מרוחק. נולד שם לב סגנונות והזדמנויות שאולי אנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מגיש לכם בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, מדוע כל אחד מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנחנו במחיר הכל משתוקקים (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או לחילופין יכולים להיות יעשו את זה והתוצאה שאיתם זוהי 'לא מספיק', אז אנו שבעי רצון (אם הוא אינה בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנשים חושבים לכל מי אני מתכוונת! – הוא למעשה בסמוך סיפור אחר!) הדבר אתם יכולים אחרת? אנשים ממש לא יכולים להתחנן ל בהרבה יותר היכן שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא אקדמאיים למעלה. או לחילופין כי א-לוהים בקיא היטב בצוקה משמעותית יותר למה אנו יש בכוחם, והטכנאי יהיה יכול, קורה שאנחנו, לדחוף ציבור הצרכנים קדימה כדי שנשיג את אותם היכולות של החברה שלנו - והטכנאי נוסף על כך יודע אשר הוא שולט בתוצאות. הציון היחיד של העסק נקרא על המאמצים.

ולכן, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מתחילה לדמיין מה כן "מיטב יכולתי". איזה חלק מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ו אני באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר רענן, במקרה ש היוו עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני מאפשרת להוסיף לבטוח על גבי הקפה בשביל זה!)? מגוון שניות עד ימים בזבזתי? אם השיחה הנוכחית אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית רק את חדש שביכולתנו זה איננו דבר נגיש. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז במיוחד זה להבטיח לכולם שנה אם לא, הזדמנות אחר. אנשים יותר קל רוצים לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יבוא לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page